Milyen szállítási módok közül választhatok?
Személyes átvétel
Üzletünkben, a 3526 Miskolc, Zsolcai kapu 5. szám alatt. Szállítási költség nincs és a súly vagy méret sincs korlátozva. Raklapos áruk mozgatásában segítünk! A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést.
Üzletünkben történő átvétel ideje: H-P: 8:00 - 15:00 A megrendelést az üzleteinkben kifizetheted készpénzben vagy bankkártyával.
MPL futárszolgálat
Megrendelő által megadott szállítási címre. Ha ezt a szállítási módot választod az MPL munkatársa bármelyik magyarországi címre leszállítja a megrendelt árut, ami gépjárművel megközelíthető. Az árut a Futár a szállítóeszköz mellett adja át, a gépkocsitól tovább kézzel nem viszi a csomagot. Ezzel a szállítási móddal 40 kg lehet egy csomag. Nagyobb mennyiségű megrendelés esetén, 100 kg -1000 kg-ig raklapon szállítunk.
- Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
- Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel.
- A kézbesítést kérheted lakcímedre, vagy akár munkahelyedre, országos lefedettséggel.
- Kétszeri kézbesítési kísérlet, amelyet az alapdíj tartalmaz.
- Bővebb info: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites
A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából.
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre
MPL Csomagautomata
A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors - a kapott kód és telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezen kívül napi 24 órában állnak a rendelkezésünkre.
Bővebb infó: https://www.posta.hu/csomagautomata
MPL Posta Pont
Amennyiben ezt a szállítási módot választod, több száz Coop üzleté és MOL átvételi hely közül választhatsz
- Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozható a csomag. Itt megnézhető, hogy melyik esik útba.
- SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről.
- Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
- A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
- A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetaz.
- A küldemények maximális tömege 20 kg.
Az összes magyarországi Postahivatal közül választhatsz, és nyitvatartási időben bármikor átveheted a csomagodat. Ezzel a szállítási móddal maximum 30 kg-os csomagot rendelhetsz.
Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
A szállítámány nyomonkövetéséhez kattint erra a linkre.
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.
Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Mindíg arra törekszünk, hogy hiánytalanul azt kapd amit rendeltél. A csomagolás folyamatát kamera rendszerrel rögzítjük, így minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk a problémát. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt kérjük a webaruhaz@borsodfestek.hu email címre küldd el.
Mi történik, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 5 napon belül átvehető. Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
A termékeknél jelezzük a raktári elérhetőségeket:
Webáruházunkban lévő termékek más-más szállítási határidővel juthatnak el hozzád.
- "Raktáron" felirat azt jelzi, hogy ez a termék általános raktárkészletünk része. Ha ma megrendeled, holnap felveszi a futár, és holnapután, vagy az azt követő napon nálad lehet. A délelőtt megrendelt és raktárkészleten lévő termékeket gyakran még aznap elküldjük. Statisztikáink szerint ezek a termékek 90%-ban a megrendeléstől számított 48 órán belül eljutnak a rendeltetési helyükre (munkanapokon). Ennek ellenére előfordulhat, hogy éppen kifogytunk az adott termékből. Ekkor kapsz egy e-mailt, hogy a termék már a gyártó raktárban van, és hamarosan megérkezik hozzánk. Azonnal intézkedünk a gyártó raktárból történő beszállításról. Amint megérkezik, jön érte a futár, és viszi hozzád. Minden mozzanatról e-mailben értesítünk.
- "7 napon belüli szállítás" felirattal látjuk azokat a termékeket jelöljük, ami a mi készletünknek nem mindennapos tagja, de a termék gyártójának készletén mindig elérhető. Ezeket a termékek megrendelést követően, 2-3 munkanap alatt érkeznek meg. Ezt követően minden úgy történik, mint az előző pontban, tehát ezeket a termékeket kb. 5 munkanap alatt szoktuk teljesíteni. Megrendeled hétfőn, szerdán nálunk van, pénteken megkapod, szombaton dolgozol vele.
- "Rendelhető 12-14 napos határidővel" feliratot látsz azoknál a termékeknél, amik a gyártó készletén sem találhatóak meg. A gyártók legtöbb esetben ezeket a megrendeléseket számunkra 7 munkanapon belül telejesítik. A termék beérkezését követően tudjuk ezeket a termékeket szállítani.
Minden egyes megrendelésre nagy figyelmet fordítunk, és személyes felelős foglalkozik vele. Ennek ellenére előfordul néha, hogy homokszemek kerülnek a gépezetbe, és lelassul a folyamat.
Ha bármilyen eltérés van az előbb leírt folyamatoktól és csúszás várható a szállítással, e-mailben értesítünk. Ha nagyobb a gond, akkor azonnal felhívunk telefonon, és megbeszéljük veled a helyzetet, hogy úgy tudjunk kiszolgálni, ahogy neked megfelel.
Minden folyamatról e-mailben értesítünk:
-
A rendelésed beérkezett hozzánk.
-
A megrendelésed feldolgozását elkezdtük.
-
A csomagot összekészítettük, futárra vár, vagy
-
A megrendelt termék a gyártó raktárban van, beszállítás alatt.
-
A csomagot a futár felvette.
©2023 Borsodfesték