Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

A kényelmes vásárlás és az igényeidnek leginkább megfelelő termékek ajánlása érdekében kérjük, fogadd el az ehhez szükséges sütiket az "Elfogadom" gombra kattintva.

Jóváhagyásoddal: Megőrizzük a beállításaidat és preferenciáidat. Emlékezünk az általad megtekintett oldalakra. Személyre szabottabb vásárlási élményt nyújtunk.

Döntésedet bármikor módosíthatod és a képernyő bal alsó sarkában látható fogaskerékre kattintva később módosíthatod.

GY.I.K. Rendelés módosítás, lemondás, számla másolat

Hogyan tudok terméket hozzáadni a megrendelésemhez?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted a változtatásokat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk a hozzáadandó termék cikkszámát.

 

Hogyan változtathatom a fizetési módot?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni. A Simplepay felületén történő fizetést követően a fizetési módon nem áll módunkban változtatni!

 

Hogyan változtathatom a kiszállítási címet?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni. Miután a futárnak átadtuk a termékeket a szállítási címen nem tudunk változtatni!

 

Hogyan változtathatom a számlázási címet?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni. A megrendelés feldolgozását és számlázást követően a számlázási címen csak bizonyos esetekben tudunk változtatni. Miután a termékeket átadtuk a futárnak, a számlázási nevet csak az eredeti számla visszajuttatását követően tudjuk változtatni!

 

Hogyan törölhetem a megrendelésem?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi a teendő?

A rendelés visszaigazolást a rendszerünk mindig azonnal elküldi az általad megadott e-mail címre. Amennyiben nem kaptad meg, akkor kérjük nézd meg a leveleződ a Promóciók és Spam mappáját is.
Ha ott sem látod a visszaigazoló e-mailünket akkor azt feltétlenül jelezd nekünk, mert lehetséges hogy hibásan adtad meg az e-mail címét. Ha ez így marad akkor semmilyen információt nem fogsz kapni a rendelésed állapotáról és a szállításról. 

 

Számlamásolatot szeretnék kérni!

A papír alapú számlát mindig a csomaghoz mellékeljük, ha nem találod, akkor az elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a számlamásolat igényedet, mi pedig emailen (pdf) formátumban elküldjük a számlamásolatot.

Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen: webaruhaz@borsodfestek.hu

 

Az oldal tetejére